En dag med huvudvärk!

Hej allesammans!

Fy, idag är ingen bra dag för mig, inte. Vaknade med en helt galen huvudvärk som fortfarande inte har släppt. Det känns ju sådär, kan man ju säga. Med huvudvärk är det inte lätt att vara produktiv, trots att chefen kräver det. Men det är bara att bita ihop och göra sitt bästa, man kan ju inte göra mer än sitt bästa, så att säga. Jag blir bara så himla känslig när jag har ont i huvudet, så allting liksom sårar mig. Blä! Men den försvinner nog tills i morgon, det hoppas jag i alla fall. Annars då, jo, jag klickade hem en varm jacka i går som jag kan ha när jag promenerar och så. Vill slippa gå i min finkappa när det är kallt, så det blev den här:

jacka

Ser hur skön ut som helst, kommer härifrån om ni är intresserade!

Leave a Reply

