En trött helg!

Hej alla vänner!

Hur står det till med er? Så himla skönt med helg igen! Både sambon och jag känner oss riktigt trötta faktiskt, men det gör vi alltid såhär i slutet av sommaren. Ungarna är här denna helgen så det blir antagligen väldigt mycket hemmamys. Jag har lovat pannkakor i morgon, så tänkte faktiskt göra smeten redan idag så kanske jag orkar mig till att steka dem till frukost.

pann

Känner ni er också sådär overkligt trötta när sommaren är påväg att ta slut? Jag tycker ju att det borde vara tvärtom, egentligen. Det är ju nu man ska känna att man har fått en massa energi inför de kommande mörka månaderna, men det är alltid tvärt om för mig. Kanske är jag mer av en vintermänniska? Som samlar min energi inför sommaren under de mörka halvåret? Det kanske är så, faktiskt. För jag känner mig alltid piggare om hösten och vintern än vad jag gör om våren exempelvis. Hur har ni det?

Leave a Reply

