En sämre morgon ..

oh

Ingen superbra start på dagen som ni nog kan räkna ut av bilden. Skulle lite snabbt köra bort till affären och sedan inom mamma för att lämna av några saker, men icke. Jag kände från början att något var fel med bilen, men kunde liksom inte riktigt räkna ut vad det var. Förens det var försent. Har ni någonsin kört bil med ett löst avgasrör? Herre-gud, vad det låter alltså! Kändes verkligen som om jag väckte hela landet när jag var tvungen att köra från mamma till verkstan. Så himla pinsamt, alla tittade på mig med lite avsky i blicken, men det var ju inte meningen att låta så mycket.. På verkstan sa de att jag behövde byta ut både avgassystem och avgasrör, det var något med rostskador och så vidare. Så det har jag beställt nu, så jag blir utan bil i minst en vecka sa de. Får se om jag kan få fatt i en lånebil under tiden.

Hur har ni det? En bättre morgon än mig?

Leave a Reply

