Kransarna färdiga!

Hej alla vänner!

Nu har jag precis blivit klar med kransarna inför morgondagen. Så nu förväntar jag mig att mina grabbar här hemma faktiskt använder dem. Jag gör detta varje år, eftersom sönerna alltid hade krans när de var små. De senaste åren har jag ju fått tvinga dem lite, men nu börjar de bli så pass gamla att de kanske bara gör det – för att göra mamman sin glad! Hoppas! ♡

krans

Planerna för morgondagen är att vi efter frukosten beger oss hem till mamma för att bygga ihop midsommarstången. Traditioner är ju till för att följas!

Hoppas ni får en underbar midsommarafton, hörni!

Leave a Reply

