Aktiviteter till barnen!

Hej alla raringar!

Hur har ni det? Vi har det ändå bra, alltså. Denna veckan är barnen hos sin pappa så sambon och jag passar på att äta saker som de inte tycker om till middag och är ute mycket och myser. Men just nu sitter jag och försöker hitta  något roligt att hitta på med barnen nästa helg. Jag tänker på det som jag köpte till dem förra året och hur mycket de uppskattade fysiskt aktivitet så nu hr jag fastnat vid att kanske hyr kajak. Det hade varit riktigt mysigt, så länge vädret är på vår sida. Vi får se vad de spår för väder, så länge det inte storm och spöregn så kan det ju bli en riktigt mysig dag. Har ni paddlat?

paddla

Leave a Reply

