Äntligen lördag!

Hej alla vänner!

Äntligen är det lördag igen, och som jag har längtat! Den här lördagen är dessutom helt fri från planer så då ska jag så klart passa på att göra en massa som jag inte hinner med annars. I morse bakade jag några riktigt goda muffins som vi snart ska fika på, efter det rensade jag i garderoben (äntligen) och försökte få alla andra i hushållet att göra detsamma, med mindre framgång dessvärre. Men hoppas på att de blev lite motiverade när de såg hur fint det blev i min. Nu ska jag snart gå ut på en promenad tänkte jag, ska bara vänta på tvättmaskinen först. Sen blir det fika och planering av middag.

muffins
muffins in the making
Leave a Reply

