Paus i vardagen!

sjuk

Japp, här ligger jag nu dag in och dag ut. Förra veckan var ungarna här och på något vänster lyckades jag bli sådär monstersjuk som man ju egentligen inte blir. Deras pappa fick komma och hämta för att inte de skulle bli smittade. Så de senaste dagarna har jag legat i sängen och sambon har försökt ta hand om mig så gott han hunnit med jobb och allt annat runt omkring. Jag hatar verkligen att vara sjuk, jag blir så förbannat rastlös. Hoppas verkligen att det går över nu, snabbt. Idag känns det liiiiite bättre, men det kan också vara all medicin som pratar. Får se om ett par timmar när det är dags för påfyllning om jag helt kraschar igen. Hoppas ni mår bättre, kära ni! ♡

6 thoughts on “Paus i vardagen!

  1. Åh så tråkigt att vara sjuk, stackare jag lider med dig! Vet precis hur du känner dig just nu och vad du menar med att man tar saker för givet när man är frisk.
    Krya på dig!!

    Like

Leave a Reply

