Pausat från stressen!

Tisdagen innan julafton, hörni! Nu har vi verkligen knappat in och jag har till och med gått på ledighet nu. Ungarna har också jullov så det är mycket hemmamys nu och fix och stress. Haha! Julen i ett nötskal, allting är mysigt men samtidigt sjukt stressigt. I går tog jag en paus och träffade några gamla väninnor. Jag har faktiskt hållit ihop med dem sedan mammagruppen med första ungen. Härligt när man hittar vänner på ställen man inte trodde. I vilket fall som helst så hade vi en riktigt härlig kväll. Det var en del vin, massor av god mat och fnitter. Dessutom en riktigt härlig kväll utan minsta pratet om jul, klappar eller mat. En riktigt välbehövlig paus! vin

Under middagen så berättade Louise att hon hade fått ett nytt jobb, vilket var underbart att höra efter hon kämpat länge att hitta ett. Nu ska hon tydligen jobba med att ombilda hyresrätt till bostadsrätt, som någon form av konsult. Himla spännande ju, jag hoppas vi får lära oss något också! Haha! Men vilken bra julklapp ändå, att säkra upp våren med ett jobb när man gått och haft ont i magen i tre månader utan. Hoppas allt går bra, stumpan! ♥︎ Jag tror på dig!

One thought on “Pausat från stressen!

Leave a Reply

