Julen är ett faktum!

Hej alla finisar!

Nu börjar jag verkligen förstå att julen börjar närma sig på riktigt. Det är något som sköljer över en, alltså. Dock är det ganska negativt för mig, haha! Jag blir bara väldigt ofokuserad på jobb och annat. Sitter bara och tänker på julklappar, planer för ledigheten och så vidare. Men försöker verkligen att samla mina tankar så det inte tar över hela dagarna.

jull

Förutom julen så har jag fyllt av en längtan till sommaren. Det må vara konstigt, men jag känner faktiskt att jag behöver lite sol och värme. Kanske skulle man kollat efter någon resa för hela familjen till solen i början på nästa år? I februari kanske? Men finns det egentligen något land som inte är allt för långt bort som är varmt i februari? Får nog kolla upp det där, men först måste jag ta en sväng förbi byggmax och köpa en hemlig julklapp till en viss pappa! ♥︎

2 thoughts on “Julen är ett faktum!

Leave a Reply

