Lördag! ♥︎

 

Godmorgon alla finisar!

Nu är det lördag igen och här ligger jag under en filt och funderar på vad dagen ska innebära för mig. Jag är utan ungar för helgen och funderar på om jag ska göra något riktigt mysigt, bara för mig i idag. Kanske gå till något city spa och bara ligga i en bubbelpool i flera timmar. Kanske skulle jag ringa någon och gå en lång, långsam promenad. Kanske sätta sig på ett fik och bara andas lite. Det hade jag verkligen uppskattat idag! Vad ska ni göra? ♥︎mor

4 thoughts on “Lördag! ♥︎

Leave a Reply

