Halloween!!

Idag är en väldigt hektiskt dag tills kvällen kommer. Ungarna är här för helgen och här ska det verkligen firas halloween. Det ska bakas en massa läskiga, smarriga snacks och middagen ska se så läskig ut som möjligt. Haha! Jag tänker att det kommer gå åt mycket karamellfärg idag! Men det första som står på schemat är att pynta med spindelväv och skelett! Detta är en av mina favorithögtider, om det ens kan kallas högtid (?), man får liksom bli ett barn på nytt idag! Busa och skrämmas!

Hoppas ni också får en riktigt härlig halloween, hörni! Busa på!

happy

2 thoughts on “Halloween!!

  1. Hej! Vad kul att en för mig ny läsare ger sig till känna! 🙂 Har du följt oss länge?

    Gällande den gröna smoothiesen är effekten av den lite oklar 😉 De som behövde den mest dissade den ju. Haha! Men om jag får säga mitt så kändes den fruktansvärt nyttig och uppiggande.

    Like

Leave a Reply

