Vad är en bal på slottet ..

Godmorgon allihop!

Hoppas ni mår bra, jag själv känner en förkylning lurandes.. men hoppas den försvinner innan den bryter ut helt. Lite snuva kan jag ju leva med, har dock inte tid för att bli helt golvad med feber och så. Det är många som är sjuka på jobbet nu, så det är ju inte konstigt att jag fångat upp några baciller .. Idag ska jag bara jobba halvdag, efter lunch sticker jag hem igen och vilar, jag tänker att det kan vara smart att ta det lite lugnt för att hjälpa kroppen att kriga bort förkylningen. Så kan jag ligga under täcket och läsa mail. Typ!

Jag kom på att jag ju inte har skrivit något om bröllopet vi var på förra månaden. Det var helt fantastiskt fint, oerhört mycket folk och vet ni vad de hade gjort? De hade på riktigt hyrt ett helt slott med hur många sovrum som helst. Vi behövde inte övernatta då det inte var så långt hemifrån, men det kändes verkligen lyxigt att ha valet. Jag har inte tänkt jätte mycket på mitt bröllop eftersom jag egentligen inte har haft anledning till det. No ring on this finger, vet ni! Men jag kan inte ens föreställa mig vad räkningen var på för ett helt slott för två dagar, med catering och allt som hör därtill. Jag tror att jag bara skulle hyra festlokal för efter kyrkan, en riktigt fin lokal, gärna med trädgård och kanske en damm? Haha, hoppsan, det kanske blir ett slott för mig också! Vad tycker ni, ska man lägga alla sina besparingar på sitt bröllop? Jag tänker att man bara kommer ha ångest efter smekmånaden då, men det kanske bara är jag? 

couple

4 thoughts on “Vad är en bal på slottet ..

  1. Vi valde att ha ett enkelt bröllop där vi höll till i grannarnas hage med stora partytält som lokal, det blev ändå rätt dyrt så det gäller att veta vad man ger sig in på 😛

    Like

Leave a Reply

