Födelsefirande på ingång!

Godmorgon vänner!

Gah, vad jag är trött idag alltså! När klockan ringde så ville jag nästan skratta sådär psykopatiskt för att jag inte trodde det var sant. Känns som jag bara fått en halvtimmes sömn trots att jag nog faktiskt fått alla timmar jag behöver. Det är så jobbigt sånt där, när man sover, men tydligen inte tillräckligt bra! Hoppas jag piggnar till under dagen, får nog dricka några koppar kaffe för att hjälpa på traven. Gäsp ..

need

Utöver att jobba så måste jag även hitta en present till min syster idag, vi ska nämligen fira hennes födelsedag på lördag så jag tänkte att jag nog skjutit upp det länge nog nu…. varför köpte jag inte bara något förra helgen, jag var ju till och med ute på stan. Men i vilket fall så har jag nu fastnat för idén att köpa något lyxigt, något som hon inte skulle unna sig själv. Min första tanke var ett presentkort på en massage eller något liknande men har nu fastnat för parfym. Jag vet att det finns tre olika parfymer som hon älskar, så hittar jag någon av dem så är jag på det torra. Har ni några tips på bra sidor för att köpa damparfym på nätet? Med typ högst två dagars frakt? Haha, vi får se hur detta går. Kanske slutar med en massage ändå! 

Har ni det bra annars?

6 thoughts on “Födelsefirande på ingång!

  1. Låter som en fin gåva…något lyxigt…och det är väl en helt fantastisk idé att ge något som personen i fråga inte skulle unna sig själv för det är vi nog alla lite dåliga på…att unna oss själva lite lyx i vardagen.

    Like

Leave a Reply

