Dags för biltrubbel igen!

Halloj alla glada!

Mår ni bra? Jag mår strålande! Dock strålar min bil lite mindre, då det tydligen redan var dags för bilen att sacka ihop igen. Eller, egentligen gjorde den väl inte det. Bara stötfångaren, eller kofångaren som jag kallar det. Helt plötsligt så bara släppte den och skrapades i backen, så då blir det till att beställa delar till bilen igen. Jag måste bara hitta en billig, bra och tålig kofångar. Helt sjukt att den bara gav upp sådär, tänk så hade den släppt på motorvägen. Då kanske jag hade vurpat eller något. Läskig tanke. 

ko2

Utöver biltrubbel så rullar dagarna mest på här hemma. Sova, äta, jobba, äta, sova. Och så vidare. Men i helgen ska vi nog försöka ta oss på något äventyr. Vet inte vad ännu, men känns som om vi måste göra något snart. Även fast det ju egentligen är ganska bekvämt att bara leva på rutiner en stund. Det om något är ju avslappnande, att inte bli överraskad, bara rulla på. Men bara en stund, sen blir det slentrian och tråååkigt! Haha!

Hur har ni det? Har ni några tips på äventyr, kanske?

2 thoughts on “Dags för biltrubbel igen!

Leave a Reply

