Välkommen sensommaren!

blom

 

Tänk att det redan är augusti ni, hörni? Har inte juni och juli bara flugit förbi? Det tycker jag verkligen att det känns som om de har. Men klart jag har samlat på mig en massa härliga minnen den här sommaren också! ♥ Augusti är en väldigt bitterljuv månad för mig, men i år ska jag verkligen försöka att stoppa undan min ångest för sommarens slut och faktiskt bara njuta till fullo. Jag har liksom alltid sett augusti som en extra månad, mest för att dra ut på höstångesten, men det är ju faktiskt också en sommarmånad, bara det att det nu heter sensommar. Så nu ska det njutas och hoppas att det bjuds på några riktigt fina dagar och kvällar. Nästa helg har vi bestämt att vi ska hänga mycket på balkongen, sen blir det ju till att plocka ihop där ute för vintern. Så nu ska vi verkligen använda oss av vår lycka att kunna vara ute när vi är hemma. Hur ser era augustiplaner ut? Några tips på vad man kan göra för kul? Grillas ska det så klart också, i massor. Dock tror jag att vi kommer fortsätta grilla även i höst, grillen står ju så fint över tak, och smaken av grillat gör ju vem som helst lycklig! Hoppas ni mår bra, allihop!

Leave a Reply

