Tankar om kroppsmål!

Nu när det är sommar så är det ju välkänt att man går i tunnare och mindre kläder. Det har fått mig att fundera på om jag inte skulle försöka bli av med några av mina extrakilon, för att trivas bättre med mig själv. Det är inget stort problem för mig, men jag tror att jag hade blivit lite självsäkrare om jag gick ner ett par kilon runt midjan. Jag funderar på om jag ska prova någon diet, eller om jag bara ska börja träna lite mer. Jag äter ju inte jätte onyttigt som det är nu. Visserligen säger de ju att man ser resultat fortare om man även ändrar sin diet, för något måste jag ju göra fel eftersom jag gått upp? Det är bara så himla svårt att välja mellan alla olika dieter som finns där ute, och svårt att veta vilken som faktiskt är bra för kroppen. Man kanske bara får prova sig fram hos de man fastat lite extra för. Allt är ju så individuellt för just sin egen kropp och jag vill ju inte börja må dåligt men ändå fortsätta.. svårt är det. Men jag har min idealvikt som jag vill ner till så något kommer jag nog börja med i vilket fall som helst! Om ni går i tankar om att gå ner i vikt läs här om olika metoder, för det finns en hel drös! 

diet

Nu messade sambon att han fixar middagen i kväll, lyxigt! Dock är han en sån som älskar ostiga gratänger så nyttigt blir det nog inte! Hihi!

Leave a Reply

