En riktigt bra överraskning!

I lördags så var vi ofrivilligt barnfria då ungarna var på pyamaskalas, allihop hos mormor. Jag hade väl egentligen sett fram emot en myskväll med dem och hade helt glömt att vi ju faktiskt planerat in att de skulle vara hos mamma mest hela helgen. Men kvällen slutade som en av de bästa på länge, så mitt dåliga humör höll inte i sig så länge! Sambon sa till mig att klä mig fint och vara klar tills halv sex. “Jaja”, tänkte jag, nere som jag var. Och satte på mig klänningen jag klickat hem några dagar innan. spaSen kom en taxi och hämtade upp oss för en av de mysigaste kvällar jag varit med om, nästan! Destinationen var Skepparholmens spa för mys och middag. Oh, vad jag ble bortskämd vill jag lova. Det visade sig sedan att sambon min hade bokat ett rum för natten och smugit med sig övernattningsväska till oss båda.

Han kan han, min man! 

 

 

Leave a Reply

