Sommar och romantik!

Nu känns det verkligen som sommaren är på riktigt god väg! Mitt behov av semester är verkligen ett faktum just nu och vad jag verkligen drömmer om för sommaren är en all inclusive resa till exempelvis Cypern! Jag har märkt att mina drömmar är ganska realistiska, faktiskt. Andra kanske drömmer om att åka en all inclusive till Kap Verde, men jag vill till Cypern! Ha! Sen är bara frågan om det ska vara en semester med barnen eller en romantisk getaway med sambon. Det lutar nog lite åt att åka när barnen är hos deras pappa, sen göra något roligt med dem under mina veckor! För romantik kan man väl inte få nog av egentligen?

cypern pardis

Leave a Reply

