Biltips!

Av min kära far fick jag faktiskt ett tips angående vår bil. Han brukar meka med vår bil om det behövs (har hänt några gånger att den småkrånglat lite..) I vilket fall, det är superskönt att pappa ställer upp och hjälper till. Han tipsade om www.skruvat.se vilka tydligen har bra priser på bland annat reservdelar och allt som kan tänkas till en krånglig bil 😉 Jag visste faktiskt inte detta, men nu ska jag beställa därifrån. Måste bara be far skicka över detaljerna på vilka delar som behövdes. Det här med bilar är inte min grej, jag är bara tacksam att det inte varit några stora bekymmer med bilen… Lite små bekymmer kan vara okej 😉

Sitter och drömmer mig bort bland härliga plagg… Skulle helt vilja ha obegränsat med pengar och kunna köpa vad som helst 😉 Nu är ju inte fallet så riktigt. Men vi har ju också bokat en resa (kommer ni ihåg?) så det är klart att det rinner lite pengar. Men skönt att det inte blev så dyrt med bildelarna i alla fall.

Kenza har alltid mycket snyggt på sig. Nu är hennes stil kanske lite för ungdomlig för mig, men ändå inspirerande. Läser ni hennes blogg? Driftig tjej!

nelly-okt-3-804x1024

One thought on “Biltips!

Leave a Reply

