Tiden rusar verkligen iväg

Hallå hallå! Jag har inte glömt bort bloggen (bara nästan) men valt att hålla lite låg profil nu under helgerna som kommit och gått. Ägnat mig mycket åt mina barn när jag har haft dem hos mig och ägnat mig mer åt min sambo när barnen har varit hos deras pappa. Det är viktigt att värna om relationen. Vardagsstress adjöss!

Vi har haft det helt underbart med sovmorgnar, frukost i sängen (ibland med barnen också) och lata dagar där vi bara skrotat omkring i morgonrocken hela dagen varvat med en dos frisk luft för att inte bli helt tokig.

Vi har unnat oss syndig mat under ledigheterna bara för att vi vet att det snart återgår till vardagen (tack Nigella!). Och det har det nu också gjort. Så välkomna tillbaka till min blogg!

syndig mat

Leave a Reply

