Hej bloggen!

Oj, vad spännande det känns att börja blogga. Vi får väl se hur det här ska gå. Jag har aldrig bloggat tidigare men det känns riktigt roligt att komma igång med det nu.

Idag har vi haft en väldigt stressig dag på jobbet. Ibland känns det som om alla kunder kommer in på en och samma dag. Fast samtidigt är det kul med lite utmaningar. Trots mycket folk så har dagen flytit på väldigt bra ändå tycker jag.

Nu ska jag bara ta det lugnt här hemma resten av dagen. Ungarna är hos sin pappa denna vecka och min sambo är iväg och tränar. Så det är bara jag hemma just nu. Jag älskar verkligen dessa stunder. Allt är lugnt och stilla, precis som jag vill ha det efter en dag full av liv och rörelse.

Vi hörs snart igen! Ha en trevlig kväll allihop!

large (20)

Leave a Reply

